Knedlíky Láznička s.r.o
Knedlík patří k oblíbeným přílohám českých strávníků, plněné knedlíky představují kvalitní hotové jídlo s velmi krátkou dobou přípravy. Tajemství našich výrobků spočívá v kvalitních surovinách, které mícháme v poměru, který dodržovaly naše babičky při přípravě nedělního oběda.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Čerstvě umletou mouku dovážíme přímo ze mlýna, který se specializuje na tu nejnáročnější klientelu. Bramborové knedlíky vyrábíme skutečně z brambor. Pro plněné knedlíky používáme vysoce kvalitní uzenou vepřovou kýtu. Pečeme si vlastní pečivo, které je speciálně vyladěné pro knedlíky. To nám umožňuje vyrábět vynikající karlovarské a špekové knedlíky, které potěší oko i ústa. Ovocné knedlíky plníme kusovým ovocem.
Kouzlo domácí chuti knedlíků Láznička je zaručeno kombinací několika faktorů. Kromě kvalitních surovin je důležité ruční zpracování knedlíků. Aby byl výsledný produkt nadýchaný a kyprý, je nutné zvládnout sice jednoduchý, ale důležitý grif práce s těstem. A ten zatím nezvládne žádný stroj. Knedlíky kynou po přesně stanovenou dobu při dané teplotě a vlhkosti. Roky jsme testovali a zdokonalovali zdánlivě jednoduché postupy výroby.
Do našich knedlíků nepoužíváme žádné konzervanty ani potravinářská barviva.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Vyvracíme tak mýtus, že doma vyrobený knedlík je lepší než ten koupený.
Ověřte si, že u nás je tomu naopak.
Novinky
-
Česká chuťovka 2015
25.9.2015Již koncem září proběhne další ročník soutěží Česká chuťovka a Dětská chuťovka. V loňském ročníku jsme se zúčastnili poprvé, přihlásili jsme čtyři výrobky a získali jsme 5 ocenění - Českou chuťovku pro špekový knedlík a pro bramborový knedlík plněný uzenou vepřovou kýtou, Dětskou chuťovku pro ovocný knedlík borůvkový a ovocný knedlík meruňkový. Navíc jsme získali cenu novinářů na slavnostním vyhlášení výsledků v Rytířském sále Senátu pro špekový knedlík.
V letošním ročníku jsme do soutěže přihlásili 3 výrobky: Svatební knedlík Láznička a Bylinkový knedlík houskový do České chuťovky a Ovocný knedlík malinový do Dětské chuťovky.
-
XXIV. Pivovarské slavnosti
12.9.2015K opravdovému jídlu skutečné pivo a spousta zábavy.
Na XXIV. ročníku Pivovarských slavností v pivovaru Ferdinand v Benešově v sobotu dne 12.9.2015 bylo možné ochutnat i knedlíky Láznička.
Co bylo na našem jídelníčku?
Pivní polévka z tmavého piva Ferdinand se slaninovým knedlíčkem
Špekový knedlík Láznička se zelím
Bramborový knedlík Láznička plněný uzenou vepřovou kýtou se zelím
Švestkové knedlíky Ferdinand d.Este s povidlovou omáčkou
Více najdete na našich Facebookových stránkách (proklik na fotografii). -
Na Facebooku již máme 10.000 příznivců
24.8.2015Dnes jsme dosáhli významný mezník - 10.000 příznivců stránky Knedlíky Láznička sro. To už je opravdu hodně lidí, kteří se zajímají o knedlíky a tradiční českou kuchyni. Kolem naší stránky se postupně tvoří komunita lidí, kteří mají knedlíky a tradiční českou kuchyni rádi. Velmi přitom oceňujeme velmi vysokou aktivitu našich příznivců a to, že nám svými příspěvky pomáhají tvořit zajímavý obsah stránky.
-
Není knedlík jako knedlík
8.6.2015Napsali o nás: La Cucina Italiana
Není knedlík jako knedlík.
Tím není myšlen rozdíl mezi jednotlivými druhy knedlíků, ale naopak rozdíl v jejich kvalitě. Jak u tradičního houskového, tak i bramborového či ovocného knedlíku mohou existovat a skutečně existují výrazné kvalitativní a chuťové odlišnosti.
……………………………………………………
U Lázničků máte zaručeno, že budou pokaždé chutnat jako od maminky.
Celý článek La Cucina Italiana, 3/2015, strana 101 a 102 -
Kulinářský pořad BEEF televize RTL
5.6.2015Pověst výrobků Knedlíky Láznička překročila hranice České republiky
Knedlíky Láznička byly představeny v epizodě kulinářského pořadu BEEF televize RTL. Moderátor Steffen Wink a Petr Kosiner alias Láznička. — Výrobna společnosti Knedlíky Láznička v Praze - Petrovicích.
-
Veletrh Víno & Delikatesy
24.4.2015Ve dnech 22.4.2015 až 24.4.2015 jsme se zúčastnili veletrhu Víno & Delikatesy na výstavišti v Praze Holešovicích v rámci společné expozice "Česká chuťovka".
Jednalo se o naši první účast na akci tohoto typu. Utvrdila nás v přesvědčení, že vyrábět vysoce kvalitní "opravdové jídlo" má smysl a že je stále více (potenciálních) zákazníků, kteří to dovedou ocenit.